Pakke fra Nidar

Pin It
Jeg er av typen som liker å klage. Det vil si at dersom jeg får en vare med mangler gir jeg beskjed til produsenten i form av et hyggelig og humoristisk brev. Når brevet er postet, er det spennende å se hvilke tilbakemeldinger man får i form av brev og gjerne også en pakke fra produsenten.
Denne pakken fra Nidar i høst etter å ha sendt dem en pose Seigmenn som var omgitt av svart kliss.
De så ut som om de ikke hadde vaska seg, og var ikke noe å pynte en bursdagskake med!
Etter en stund fikk jeg masse snadder i posten fra Nidar, med et brev fra dem hvor de kunne fortelle at det svarte klisset var fra produksjon av Lakrisbåter i samme maskin.

Pakke fra Nidar

Mine klager har tidligere gitt resultat i form av pakker fra Toro, Hatting, Nestlé, en melprodusent m.fl.
Det er ikke det at jeg ser etter feil, men jeg tror produsentene ønsker å levere en så god vare som mulig, og jeg får glede av brevskriving og spenningen på å vente på tilbakemeldingen. En vinn-vinn situasjon!

n kommentar

ohelene

25.11.2007 kl.22:41

Eg har g klaga p varer og ftt kompensasjon. Sist la eg til side nokre svrt harde (tannknekkande) bitar som eg fann i Yade sjokolade. Kor dei er blitt av no veit eg ikkje, hadde jo tenkt sende dei inn.

Skriv en ny kommentar

hits Pin It